Helgen

Helgen blev rolig och passerade väldigt fort trots att jag bara låg hemma och pillade mig i naveln hela lördagen. Jag orkar inte berätta så mycket med ord så istället lägger jag upp bilder från i fredags. 


Kvällen började med att jag och Emma larvade oss innan de andra kom..






Strax efter klockan 8 började fler folk droppa in.


Jag, Disa, Julia och Fani


Jag och Malin


Emelie



Melody som tyvärr var sjuk


Disa och Fani


Isak


Viktor, Cricke, Timmy, Mello och Fille


Alla.. typ..


...De andra


Den bästa bilden!


Fani, Disa och jag


Jag och Emma


Det obligatoriska "dansandet" (hoppande till musik)


Isak, jag och Fani på Otten


Disa, jag och Fani


Jag råkade vara med i en "snuskshottävling", eller vad dem kallade det. Malin, Cricke m.fl pekade på mig när killen med micken frågade efter tävlande. Från början trodde jag det var vanliga shots men jag kände snabbt att det var helt andra grejer...  



Direkt efteråt. Lite senare fick jag reda på att jag precis shotat bland annat ägg och tabasco. Den brännande känslan i munnen fick jag som bevis.


Malin och Sofia

Vi drog lite innan stängningsdags. Efter ett alldeles för långt besök på mcDonalds följde Emelie och Cricke mig hem och så åt vi ostmackor i köket.

Det blev som sagt en rolig kväll trots att det inte var så mycket folk ute.



Kommentarer
Cricke

jag fick följa med en tjej hem efter en lång natt på krogen....och så bjuder hon på ostmackor! Nämen det var en jävligt kul kväll/natt/morron :p

2008-12-09 @ 14:38:15
Natalie

Jaa, jag hörde att ni fortsatte efterfesten utan mig.. Fy skäms!

Haha nae då, no worries. :D

2008-12-09 @ 15:57:09
URL: http://natalieaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0