GOD JUL!

Lite såhär i efterhand..

Julen har varit bra och ganska upptagen. Det känns som jag gjort grejer nästan hela tiden. På morgonen den 25:e åkte jag skridskor med mamma, pappa och deras två kompisar på en liten sjö. Det var mysigt, man får ju inte så många tillfällen till det längre. På kvällen drog jag till Hugo på det obligatoriska festandet och upptäckte sorgligt nog att det aldrig blir riktigt så roligt som man förväntar sig när man går ut. Igår var familjen hos mormor och morfar, där gosade jag med mina små kusinbarn och åt massa mat. Idag har jag varit och ridit med Linn och Emma. Jag lyckades alltså klara årets nyårslöfte. Visst var det lite i sista laget, men det gick.

Nae, jag orkar faktiskt inte skriva mer här för tillfället så istället lägger jag upp lite bilder från julafton så att min syster borta på Bali (eller i Indien?) också kan få lite julkänslor.


Vi köpte en ny pepparkaksform på min beordran så jag blev tvungen att använda den och göra massa pepparkakor.


I år har vi en gaska liten, proportionerlig, söt gran.


Julmaten


Sebbe körde vuxenvarianten och tog en tallrik med kall mat i början. Jag och Jonis ville inte vara sämre så vi härmade honom.


Mamma, och Jonis som ser ut som vanligt även efter Cuba.


Tomten kom, men jag missade henne som vanligt..

Varsågod Sis, det här var typ de bästa bilderna, ha det underbart i Indien nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0