Bilder från i fredags

Fredagskvällen började med middag hos två av Emelies vänner från Klubb Republik. De hade en avslutningsmiddag samt "hej då fest" eftersom de skulle flytta tillbaka till Stockholm. Där bjöds det på vegetariskgryta med ris och chips, grönsaker och dipp till efterrätt. Vid halv 11 tiden drog jag och Emelie till Hugo där vi mötte Cricke, Emma och Natalie. Emma drog tyvärr hem tidigt.. Jag gick in på Otten med (vilket var ganska onödigt eftersom jag ändå var på Hugo hela kvällen efter 12). På Hugo träffade jag lite fler folk och dansade. Det var väldigt kul! Vid stängningsdags drog jag, Emelie och Cricke tillbaks till Klubb Republikfesten där vi sedan stannade jävligt länge. Vi kom hem till mig igen cirka halv 7 på morgonen. Emelie och Cricke sov över här. Trots två lediga rum envisades dem med att sova i mitt rum så vi alla delade på min lilla säng.. Tills Cricke lämnade den av någon anledning och sedan inte fick komma tillbaks. Jag trodde han drog hem men när jag vaknade på morgonen (efter att jag gått på toa) såg jag han sittandes/halvsovande(?) i min fåtölj.  



Jag försöker fånga Emelie och julstämningen på bild på väg till förfesten


Emelie på förfesten


Jag (upplyst av blixt), någon jag glömt namnet på och Johanna som höll i festen.


Emelie och jag som tärnor.


Emelie och Cricke på Hugo


Cricke och jag efter lite för mycket dricka för min del. (Jag ser mest creepy ut).






 



Kommentarer
Fani

haha naw vad söta, älskar sista bilden :D

2008-12-18 @ 13:54:42
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0