Athena

Idag efter skolan tränade jag Medeljympa. Det var roligt. Det känns som jag tagit ett litet träningsuppehåll (även fast jag tränat minst en gång i veckan), så det kändes skönt att "börja igen".  Efter träningen duschade jag på Friskis så jag passade på att basta med. Det var skönt, jag tror jag ska börja göra det till en liten tradition nu när jag inte kan vara utomlands.

Vid sex träffade jag Fani. Vi pratade först en stund och drog sedan till Athena för mat. Där käkade vi, tillsamans med Julia en massa gott. Jag åt aubergine med fetaost, vitlök och tomat + en massa tzatsiki och andra röror. Till efterrätt blev det smarrig panacotta. Jag fick dessutom födelsedagspresenter i form av strumpbyxor och knästrumpor av Fani. Dem var jättefina. Hela dagen idag har varit extremt bra! 

Tack Fäni!


Kommentarer
Fani

haha var det DEN bilden du la in din jäkel ;D bästa romantisk middag idag då, hoho. himla trevligt 8) puss gumman, glad u like your present (L)

2008-12-09 @ 00:05:34
URL: http://glikia.blogg.se/
Emma

Haha nej! Med min kamera (:

2008-12-09 @ 17:19:47
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0