What to do?

Jag kommer bli galen om jag inte skaffar ett deltidsjobb eller en jävligt rolig hobby. Mitt schema är för enkelt, jag kan inte ha det så här slappt i ett halvår. Jag vet inte vad man ska göra när man slutar skolan vid 12. Alla andra pluggar ju. Idag kan jag inte träna heller för imorgon ska jag testa Thaiboxning och då vill jag inte ha träningsverk. Jag yogade förresten lite förut. Min Yoga & Meditationskurs startade idag. Vi gjorde inte alls så som jag är van vid. Jag är van vid poweryoga men vi gjorde mest några övningar och lade oss på rygg och vilade mellan varje övning. Det var kul ändå, den kursen kommer nog bli en av mina favoriter för i år. 

Åh, jag känner mig redan hungrig igen. Stort bevis på att skolmaten inte är bra... Vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0