Pisa

Jag borde städa mitt rum, lägga ut grejer på tradera, dra till stan, klippa håret och träna men istället sitter jag här. Det känns som det är så mycket jag behöver göra att jag inte vet vart jag ska börja. Nått förslag, tips eller idé?

Igår hade jag fullt upp hela dagen så då hann jag knappt ta tag i någonting. Det enda "nödvändiga" var väl att Emma fotade mig med kläderna på som jag ska lägga ut på tradera. Det lutar åt de berömda "klädpaketen". Det känns lixom inte värt att sälja grejerna var och en för sig. 

Innan fotandet  var jag på stan med Timmy och Fille. Vi kollade runt lite, träffade Emma L, hennes kompis och Cricke med. Det kändes som vanligt även fast nya grejer hänt. Det är alltid så för mig när jag åker utomlands, Jag tror att massa grejer har hänt under tiden men i själva verket är det nästan som tiden har stått still när jag varit borta. Människor är som vanligt, snackar om samma saker och kommenterar samma grejer. Jag märker i alla fall på mig själv att jag inte lägger märke till alla människor runtomkring så mycket längre. Det var tillexempel en som stirrade på oss men det märkte jag inte alls, fick bara höra den kommentaren efteråt. Eh jag vet jag svamlar säkert en del nu men jag förstår lixom inte hur man orkar bry sig så mycket om vad andra som man inte äns känner gör och säger. Saker som inte äns är viktiga lixom.

Nu ska jag börja städa tror jag. Det borde inte ta så lång tid så efter det åker jag till stan, klipper mig och tränar. Ha det bra!    

"Vi var vid lutande tornet i Pisa, tidigt på morgonen när solen gick upp och när det inte var några andra turister där"

Jag undrar hur många gånger vi sa den meningen, fast på engelska med såklart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0