Thaiboxning

Nu har jag thaiboxats för första gången i mitt liv. Det var bara ett nybörjarpass på cirka en timme så det var inte så jobbigt, blev inte äns särskilt trött. Mycket riktigt var jag den enda tjejen där, med cirka tio killar. Som tur var boxades jag med en annan nybörjare så jag hade ändå inga problem med att stå emot hans sparkar och slag. Det var riktigt roligt, jag kan förstå varför Jonis gillar det så mycket nu. Jag tror däremot inte att jag ska fortsätta. Jag ska nog bara boxas vanligt med britsar istället. Jag tror det gör mindre ont eftersom man inte får lika mycket slag och sparkar rakt på kroppen då. Dessutom måste jag köpa halvårskort och skydd om jag ska thaiboxas och det har jag inte råd med. Vanlig boxning ingår redan på mitt kort, så det känns mycket bättre. Jag gillar kampsporter, det är skönt att slå av sig lite.

Nu ska jag fortsätta plugga till ett svenskaprov jag har imorgon och snart ska jag sova.
God natt!


Brorsan i ringen


Kommentarer
Emma

Hoppsan! Här var det svettigt... Ja nu när du säger det så såg jag att jag hade ett missat samtal från dig, men repade med arbis så jag var tvungen att springa till scenen och sen glömde jag bort att ringa upp ;P Det där vill jag höra om senare! :D :D Jag ringer dig imorgon, vilka nördar vi är som kommunicerar via bloggen, HAHA. Jaja JAG ÄLSKAR DIG MY BEST FRIEND

2008-08-26 @ 23:25:30
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0