Tagluff del 5

Troligtvis blir det här den sista delen ifran resan.. Det känns lite konstigt.

Nu är vi i Berlin i Tyskland. Det är därför jag kan använda ä och ö nu när jag skriver :P

Innan var vi i Prag, dit akte vi alltsa efter Budapest, dar jag tror att jag skrev ifran innan.. Resan till Prag fran Sunny Beach var ganska lang men jag har typ redan glömt bort hur det var. I Prag stannade vi i alla fall i en natt. Pa dagen shoppade vi och pa kvällen var vi med pa en pubrunda. Man maste ju testa en san med nagon gang lixom. Det var ganska kul, snackade en hel del med irländare, Los-angelesbor och danskar (sa klart).

I prag hittade vi ganska manga bra affarer sa vi bada blev lite panka efter det. Jag ar pa internet nu för att kolla pengarna, men jag tror dem kommer räcka. Far helt enkelt inte shoppa sa mycket mer nu.

Vi kom till Berlin vid 12 inatt sa vi har tyvärr inte hunnit se sa mycket än. Vi var ute hela natten pa en reggaeclub som paminde om en liten minifestival. Vi var där istället för att checka in pa hostel. Vi drog sedan pa morgonen och efter nagra timmars segande och letande hamnade vi pa samma hostel där Emelie bodde senast hon var i Berlin. Vi kom hit vid 9 typ och rummet var inte ledigt förrän 2 sa vi sov i hotellobbyn fram tills dess. Och sedan i hostelsängarna. Emelie ligger fortfarande och sover men jag ska dra och väcka henne snart.

Pa tisdag natt eller onsdag morgon kommer jag till malmö. Där ska jag stanna ett tag med min familj men sen kommer jag till Norrköping och da fyller mina kära älsklingar ar. :D


Kommentarer
timmy

så otroooligt skönt att höra din röst idag igen :)

längtar tills imorrn som fan asså :)

2008-08-06 @ 17:28:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0