Så jävla trött!

Tivolit börjar verkligen förstöra mig nu. Jag har bara sovit tio timmar de två senaste dygnen. Jag har gått och lagt mig vid två, gått upp 7, gått till skolan och sen börjat jobba på tivolit från 12-12. Jag känner mig sjuk. Idag börjar tivolit 10 på förmiddagen och slutar cirka 1 inatt. Just nu sitter jag i skolan och funderar på varför jag gick hit överhuvudtaget. Jag trodde vi skulle ha genomgång på projektarbetet men vi ska bara söka fakta.. jag börjar dessutom få en ögoninfektion eller något nu. Emelie hade samma på tågluffen. Funderar starkt på att slänga allt mitt smink. Dags att fundera ut en frågeställning till projektarbetet nu. Ha det bra!



Kommentarer
Emma

Usch då :( du behöver inte använda smink du är så fin ändå <3 håll ut!

2008-08-22 @ 13:36:43
URL: http://emni.blogg.se/
timmy

håller me emma :)

2008-08-22 @ 15:37:29
Fani

fattar inte hur du palla både skolan & jobba sådär länge, you're my freaking idol or something 8) ja jag håller med båda ovanstående, vem behöver smink när man heter natalie och är söt som socker liksom? puss!

2008-08-25 @ 01:19:35
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0