Pissväder

Fan! Jag trodde det var uppehåll så jag stängde av datorn, bytte om till träningskläder och tog en macka. Allt på mindre än fem minuter. Jag gick runt i lägenheten, åt mackan och kollade ut genom fönstret. Så ser jag att det regnar mer än någonsin. Ah, jag blir så jävla trött på detta sverigeväder. Enligt allmenackan är det sommar, så varför kan det inte synas på vädret? 

Men jag vill hellre bli blöt och träna än att sitta hemma och gömma mig hela dagen och inte träna.. Så jag antar att jag måste ta tjuren vid hornen och ge mig ut. Jag kommer vara dygnsur när jag kommer fram till gymmet..

Wish me luck.


Bild från Brindisi, Italien.

Give me sun!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0