Misslyckat

Jag misslyckades med att gå upp i morse så nu måste jag göra ett nytt försök med att ställa om dygnet inatt. När klockan ringde var jag fortfarande så trött att jag bara gick upp och stängde av den. Jag tänkte för mig själv att jag bara skulle ligga och blunda ett tag och sen vaknade jag inte förrän 1. Jag gick inte äns upp när mamma kom och sa att hon och pappa skulle till landet. Jag sumpade alltså flera chanser. Men what the fuck? Va spelar det för roll egentligen.

Idag är jag i vilket fall som helst jävligt seg. Jag orkar inte äns dra och träna. Men jag funderar på att träna lite hemma sen. Var på stan med Emma förut med så lite har jag rört mig. Det kom inte mycket vettigt ut från oss efter att vi gått igenom det viktigaste för båda var sega som gamalt tuggummi. Dax att kolla runt lite och sen lägger jag nog ut fler bilder från resan.


Jag och Fani sover


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0