Klippt mig

Jupp idag blev det av. Jag fick låna pengar för att ha råd med det, men det var det värt. Nu känns mitt hår med fräscht igen, precis som mitt rum. Jag hade samma frisör som förra gången jag klippte mig. Hon inledde samtalet precis som då med att fråga hur gammal jag är. Det kändes ganska komiskt, tänk att alla har inövade öppningsrepliker... Jag kände mig i alla fall trygg när jag fick henne för jag kom ihåg från förra gången att jag blev nöjd och det blev jag idag med. Hon klippte de längsta topparna lite och klippte upp det övriga håret ganska mycket. Det kändes som jag blev av med mycket hår när jag såg det falla till marken, vilket märks även nu när jag drar fingrarna igenom det.



Mitt nyklippta hår


Efter klippningen var jag med Fani, Vi började med att pratade om allt som hänt och äta lite mat. Det var trevligt, vi hade ganska mycket att gå igenom eftersom båda har varit ute och rest och så har det hänt andra saker med. Efter några timmar såg vi på tv och vid nio såg vi på filmen Never been kissed. Den var ganska underhållande. Visserligen jävligt töntig och troligtvis gjord för typ 11 åringar men det kändes ändå skönt att kolla på något lättsamt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Fröken Julie. Kan inte precis säga att jag längtar med tanke på att jag har flera Cosmopolitan och Topp Hälsa som också behöver läsas men det är en skoluppgift. Vår enda hemläxa över sommarlovet. Fast dem flesta får ju ingen läxa alls...

God Natt!



Kommentarer
Emma

Vad fint det blev! :D Hår växer ju ut you know, hellre lite kortare men fräschare än tvärtom (: Love you sugar <3

2008-08-13 @ 07:39:16
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0