Jag älskar trean!

Skolan var inte farlig. Klassen var som vanligt, bara lite färre personer och alla var lite brunare. Att få se det nya schemat var absolut dagens höjdpunkt. Mitt schema är bäst! Jag har sovmorgon fyra dagar i veckan och som mest tre lektioner på en dag. Om man jämför med förra årets schema är det här mycket bättre. Det känns som jag inte kommer behöva plugga mycket alls. Nu ser jag faktiskt fram emot att börja i skolan igen för jag kom på idag att jag faktiskt ska läsa väldigt många roliga kurser. Jag har ingen kurs kvar som känns tråkig, så jävla skönt.

Efter skolan träffade jag Emma. Hon köpte nödvändiga saker till skolan och jag kollade ut vad jag ska köpa när jag får pengar. Efter det gick vi och fikade på Wayne´s. Efter ett tag kom Jossa förbi med så vi snackade lite med henne innan Emma blev tvungen att gå och jag cyklade hem. 


Två och ett halvt år sedan.. Jävlar va tiden går.

 Det ska bli kul att jobba imorgon men jag kommer missa en hel del nu i början av skolan. Jag ska i alla fall försöka gå till skolan på morgonarna innan tivolit öppnar. Om jag orkar förstås. Jag är lite nervös inför tivolit för jag undrar vad jag kommer få för plats. Om jag står i lotter eller något liknande kommer jag troligtvis ha sett nästan hela norrköping när helgen är slut. Det skulle vara kul för då kan jag ju snacka med alla jag känner och så. Om jag sitter i biljettlucka så får jag sitta ner (vilket är ett stort plus) men då kan jag ju inte snacka med folk.. Jag tror jag vill det första alternativet helst. Det är roligast, fast ändå jobbigast..   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0