Färdigslavat

Äntligen är helgen slut och jag kan börja sova ut igen! Det var jävligt jobbigt att jobba på tivolit men ändå ganska roligt så helt klart värt det. Speciellt med tanke på att jag var i så stort behov av pengar också. Jag är jävligt trött så min hjärna står ganska still för tillfället. Efter tivolit ser jag faktiskt fram emot att gå till skolan igen. Det är så mycket enklare och mindre jobbigt.

Jag framför mina älskade påsar.
Bilden är tagen av Emmapemma.

Jag var förresten en vända på stan idag och spenderade lite av min lön. Jag köpte två klänningsgrejer, två strumpbyxor och fem kollegieblock i olika färger till skolan. Om jag orkar sen kanske jag kan ta kort och visa det. Jag är jävligt nöjd i alla fall, allt sammanlagt blev mindre än femhundra spänn.

Nu ska jag vila mig. Ha det bra!


Kommentarer
Fani

vad duktig du är gumman :) hade gärna kommit & hälsat på dej där men har inte haft tid (eller ork att se alla vithåriga fjortisar springa runt dyngraka på marknaden, tappar alltid lite livslust utav det, HA HA). vill gärna se det du inskaffade på stan iaf & får ses i veckan tycker jag! puss (L)

2008-08-25 @ 01:18:01
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0