Bilder från Paris

Ja, jag är vaken så här tidigt. Emma ringde och väckte mig för en timme sen. Egentligen var det meningen att jag skulle somna om och så skulle hon väcka mig en timme senare ungefär, men självklart funkade inte det. Jag kom på att jag behövde handla till frukost så jag gick upp direkt istället. Därför har jag tid att bjussa på några bilder från Paris. Tyvärr var kamerabatterierna dåliga nästan hela resan pga att det inte var kamerabaterier och så var vi bara i Paris över en dag så det blir inte så många bilder därifrån. 


Emelie <3


Fult väder, som ni ser. 


Notre Dame, Emelie och min väska (mitt "hus").


Haha, otroligt ful (men lite rolig) bild på mig och Emelie framför Notre Dame.


Vi drack vin och cider i en park.


Det blev bara fula bilder på mig från Paris..


Emelie i stark ljus. 

Efter det blev det bara en bajsbild till från Paris. Känns lite väl magstarkt att visa den nu till frukost, kanske en annan gång. Men det var ungefär så vår dag var i Paris. Efter parken gick vi till stationen där vi blev bjudna på öl av en marockansk kille och sen tog vi tåget till Barcelona. 

Nu ska jag fixa mig.

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0