Bilder från Italien?

Anledningen till frågetecknet i rubriken beror på att jag inte är helt hundra på vart vi tog bilderna nedanför. Vi tog bilderna på ett tågstopp när vi reste från Spanien till Italien. Jag tror dem kommer från en station precis i början av italien. Nästan på gränsen mellan Frankrike och Italien.

Aja, jag kommer i alla fall ihåg att det var väldigt vackert där. Vi tänkte stanna där en natt och sedan åka vidare men vi hittade inga billiga hostel där för det var ett ganska litet ställe. Istället gick vi till ett cafe och köpte glassar som visade sig ha de minsta glasskulorna vi ätit. Efter det gick vi till stranden för att bada men det var otroligt höga vågor och röd flagga så det gick inte. Eller det gick väl, men vi kände inte för att riskera våra liv. Vi stannade på stället i några timmar, på kvällen tog vi ett tåg vidare mot Pisa.


Emelie









Havet, gah, jag vill dit!


Jag





Underbara bilder, jag älskar dem!  


Kommentarer
Fani

de här bilderna är verkligen skitgrymma alltså, hur fina som helst! :)

2008-08-18 @ 14:13:16
URL: http://glikia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0