Back in track

Sådär, nu har jag tagit tag i dagen och gjort lite grejer på min lista. 

I början av dagen var jag jävligt seg men efter ett tag bestämde jag mig för att dra och träna vilket gjorde att jag faktiskt kände mig mycket bättre. Det gick jävligt bra att träna trots att det var cirka 1 och en halv månad sen sist. Först cyklade jag i 48 minuter och blev helt genomsvettig. Jag blev nästan lika blöt som jag blev när jag badade i skummet på Lazur den där söndagskvällen.. Åh, jag har ju sagt att jag drar paraleller till tågluffen hela tiden. Emelie förstår i alla fall av den beskrivningen på ett ungefär hur svettig jag blev. Efter spinningen tränade jag mage och lite armar. Det känns skönt att börja med träningen igen. Det var ju trots allt en av de grejerna jag saknade mest på luffen. Det kändes också som om jag inte tappat så mycket i styrka men det beror nog på att vi bar ryggsäckarna så mycket så vi fick lite träningen då med.

Jag börjar förresten vänja mig lite av att vara hemma nu men både idag och igår när jag gick lite på stan så ignorerade jag folk jag känner. Alltså inga bra vänner precis men folk från skolan och så. Jag vet inte varför men jag orkar verkligen inte träffa folk just nu av någon konstig anledning. Det känns bara så konstigt. Jag antar att det skulle få mig att inse hur snart vi börjar skolan och att sommaren snart är slut. Jag är nog inte beredd att möta det riktigt än.


En av mina favoritbilder från resan

Nu ska jag bara ta det lugnt och se på Gossip girl. Sov gott


Kommentarer
Emma

Heeej :D kom precis hem hade mobilen avstängd när vi kollade på alla danser och så (: vi kom iväg till sthlm iallafall, födelsedagen blev bra :DSynd att inte du var med bara, loooove you!

2008-08-09 @ 02:42:26
URL: http://emni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0