Tradera

Nu har jag varit duktig och både ringt de jobbiga samtalen plus lagt ut två grejer på tradera. Samtalen blev ganska misslyckade för när jag väl samlat mod så svarade ingen av dem. Lite senare ringde den ena upp och lät ganska positiv men troligtvis har jag inte tid då när dem behöver hjälp. Jag har annars svarat på lite fler jobbannonser så jag hoppas jag får napp någonstans.

Jag har lagt ut två grejer på tradera, vilket får räcka för ikväll. Datan är ju så jävla seg och jag orkar inte hålla på då. Det blev i alla fall en tajt klänning "fodral klänning" I guess och ett par pumps. Snygga grejer fast klänningen är för liten och skorna för stora. Utroppspriset ligger på 50 spänn för båda grejerna.

    
Klänningen

image157
Skorna


 


Kommentarer
Anonym

posar-bilder rachel har då ;)

2008-04-14 @ 21:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0