Smartis

Godmorgon! Igår var en bra dag med underbart väder. Jag hade bara två lektíoner och under min enorma lunchhåltimme följde jag med mamma, pappa och Åke och åt på stadsmuseet. Efter det hade jag visserligen den tråkigaste lektionen under hela veckan, nästan tre timmars astronomi. Vi satt och kollade på en avancerad film om solen vilket kändes väldigt onödigt eftersom att vi i samma stund skulle kunna vara ute i solen.

Efter skolan satt jag i alla fall och solade och sen följde jag med mamma och pappa och handlade. Vi mötte Timmy så då var jag lite med han och träffade Fredde med en kort stund. Timmy ville bowla på kvällen men eftersom att jag måste spara mina pengar kände jag inte för det. När jag typ gett upp hoppet om att göra något överhuvudtaget ringde Isak och frågade om jag ville vara med han och Syrius. Kvällen slutade med att vi satt och kollade lite slappt på en ganska seg film. Som tur var så började vi diskutera politik och religion efter halva så då blev vi mer engagerade i det. Jag älskar att snacka om sånna grejer, det är så kul att vissa kan sånt. Jag har kommit på nu att om jag ska ha någon pojkvän så måste han vara smart och veta mycket. Det borde väl inte vara ett för högt krav? Det är bara så skönt att ha intellektuella samtal ibland.

Nu ska jag följa med mamma och pappa till skogen och springa snart. Ha det bra!


Kommentarer
Em-pem

Hejsan! Har du några synpunkter, tips eller tankar om ämnet jag skriver om på min blogg? Tell me! :) Ha en bra lördag! / Ems.

2008-04-05 @ 12:11:42
URL: http://www.metrobloggen.se/empem


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0