Motivation

Ah, fatta att man blir avundsjuk om man snackar med massa som är utomlands hela tiden. Idag har jag snackat med min syrra (Indien), min bror (Thailand) och lite kort med Andres (Grekland). Ahh jag vill med! Jag orkar fan inte vänta tills jag slutar skolan! Jag ska visserligen (förhoppningsvis) vara utomlands typ hela sommaren. Det blir nästan säkert en månads tågluffning med Emelie och en familjesemester med mamma och pappa.

Men nu tänkte jag göra upp en liten lista av vart jag ska åka när jag tagit studenten. Som pluggmotivation.

  • Australien - Hälsa på Sara, Miranda, Raju och Petra + lära mig dyka och ta certifikat
  • Vintersäsong i Franska alperna
  • Usa, kanske jobba som au pair?
  • Indien - Slappa
  • Flera ställen man kan dyka på och som är billigare än Australien




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0