Jag är feg

Jag är feg. Jag hatar att ringa till personer jag inte känner. Jag skulle behöva ringa två personer nu för att snacka jobb, men istället sitter jag här och skjuter upp på det. Och jag har jobbat som telefonförsäljare. Det kan man verkligen inte tro. Jag antar att man bara lär sig det om man gör det ofta. Det var ju inte precis så att jag var nervös varje gång jag skulle ringa ett samtal då. Jag kanske är nervös för att samtalet kan leda till att förändra mitt liv. Jag vet inte om jag vill förändra det på något sätt lixom. Jag gillar inte att binda mig till saker. Å andra sidan skulle jag verkligen behöva tjäna extra pengar. Det borde inte kännas så jobbigt för personerna vill ju att man ska ringa till dom. Eller kanske inte just jag men någon överhuvudtaget. EH nu går jag och ringer, Senare ska jag fota kläder och lägga ut på tradera.

Sprang förresten över 40 minuter förut. Jag vet inte om jag har ett behov av att berätta det för andra eller om jag mer skriver upp det för att komma ihåg och berömma mig själv.. Konstigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0