IV-val

Fick precis reda på att jag ska läsa Yoga och Meditation, 100 poäng och Psykologi B, 50 poäng på IV-valet i trean. Det ska bli kul, Yoga kursen antar jag är ganska slapp och Psykologi tycker jag är skitintressant så jag längtar faktiskt redan till dem kurserna.

Jag fick nyss ett sms av Astronomiläraren med så ikväll blir det mer stjärnskådning. Vi ska vara och kolla i ett gamalt teloskop som finns på min skola. Hoppas det finns fler intressanta grejer att kolla på inatt.

Nu ska jag ha gympa, vi ska springa runt strömmen typ. Ha en solig dag!


Kommentarer
Andres

tja gumman . saaaknar dig som fan ska du veta . men ang hur jag har det i grekland ... det funkar ibland . FELET är min chef . Henrik . han supar ner sig varje dag och då han är asspackad så är det alltid någon som får ta notan !!! jag fick ta emot en massa skit redan efter första / andra dagen . . . igår blev det en av bartenderna som fick ta skit ifrån han . men aja ingen förebild för oss andra . men jag ska ge detta en chans . ska inte låta han knäcka mig ;) . hur är det med dig då ? haru byt ut mig lr ? trodde att du inte svarade på mina sms för att du kanske har " grapp " nu . haha . aja måste kila . jobbar om nåra timmar . looove yah :) .

2008-04-29 @ 17:12:17
URL: http://andresitos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0