Emelie 20 år!

I lördags var jag med Timmy igen. Vi träffade Emma och hennes kompisar ett tag på stan och sen drog vi hem till Wille. Isabelle var också där så vi fyra spelade kort.

Timmy                     Wille                     Isabelle

I söndags slog jag mitt springrekord igen! Jag sprang sammanlagt 8,5 kilometer, fast jag vilade och åt ett äpple efter 6. Det var hur härligt som helst för solen lyste och det var varmt. De sista 2,5 kilometrarna sprang jag i t-shirt till och med. Rundan går förbi havet så jag såg två svanar som simmade, vita och fina. Rena sommaridyllen.

Idag fyller min älskade Emelie 20 år! Jag ska på födelsedagsfest lite senare, Men det blir väl inte så sent för min del med tanke på att jag måste till skolan imorgon. Jag och Emelie har känt varandra forever och hon är en av mina bästa vänner. Tyvärr ses vi inte så ofta men om vi ska palla att vara med varandra en månad i sommar på tågluffningen är det nog bäst.

image159
 Haha jag bjussar på den här fula bilden.
Jag och Emelie i ett tält (på hennes gård) för kanske 8 år sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0