Dagens Jogging

Haha istället för att köra dagens outfit kör jag Dagens jogging :P

Jag har vart och sprungit nu i alla fall. Vi var i Abborreberg som ligger här i närheten. Det fanns ett nytt spår som var skitfint på sina ställen. Det var hur härligt som helst att springa i solen. Jag sprang 5 kilometer utan att stanna, jag saktade bara ner på vissa ställen där det kom gegghål och andra hinder. Rundan gick som en stig i skogen så det var väldigt jobbigt med. Fan va skönt det är att ha bättre kondition nu igen. Testa att springa om du inte redan gör det, det är skitskönt.



Kommentarer
Em-pem

Hejsan! Tack för dina synpunkter och tips. Tänkte ta ett inlägg om hur jag mådde medans jag var i det, och hur jag mår nu :) Är en fråga jag fått på mail från rätt många, hur jag mår nu när jag gått upp i vikt. Ciiiao , Ems

2008-04-06 @ 16:23:38
URL: http://www.metrobloggen.se/empem


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0