20 år!

Tänkte bara berätta att min kära bror Sebastian fyller 20 år idag. Grattis Sebbe, hoppas du har det bra!

Okej nu tycker alla säkert att jag är konstig som skriver såhär, men jag har ingen möjlighet att snacka med han för att han är i Canada (läs tidigare inlägg) så jag hoppas han ser det här istället, och kollar facebook med.

image154
Sebbe för två år sedan när vi var i Chamonix.
Jag kan tänka mig att det är ungefär så här han har sett ut idag med.

Ah tänk att Sebbe redan är 20! Det betyder att jag fyller 18 år snart, och det betyder att jag nästan är vuxen.. Hjälp va tiden går fort! Jag vill inte bli vuxen än på ett tag, fast sluta skolan och fylla 18 känns ändå inte helt fel.

Nä nu måste jag gå och begrava mig själv i min biologibok. Jag har prov imorgon igen. Provet idag gick förresten bra, det ända kluriga var att man skulle komma på en egen fråga att svara på och man kunde få ända upp till MVG på det. Aja vi får se hur det blir.. Provet imorgon kommer troligtvis vara svårare.

Nightie, nightie!


Kommentarer
timmy

skönt att provet gick bra då :)

2008-04-17 @ 07:38:17
Sebastian

Tack än en gång Natalie. Räknar man med Pappas mail där du räknades upp så var det grattis nr 3! Så du behöver inte vara orolig för att inte nå mig. Lycka till med plugget!

2008-04-17 @ 08:16:02
Moa

Fuck jag missade den fast jag gick runt och sa till mig sjalv; fodelsedag, fodelsedag. Men jag har fortfarande chansen att ta pappas, for den ar val idag? Nu ska jag lamna ett grattis i efterskott pa Sebbes blogg.
Kram

2008-04-18 @ 11:41:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0