Tradera

Äntligen! Jag har suttit och kämpat i timmar (inte så många) med att försöka ändra storlek på bilder och lägga ut grejer på tradera. Jag har länge tänkt lägga ut grejerna men det var inte förräns idag jag kände att jag hade tid. Jag brukar lägga ut grejer för jag tycker att det är så spännande att se vad folk köper och vad de är villiga att betala. Det brukar mest bli lite tröjor och inte så snygga grejer men idag lade jag ut 2 par jeans och en blandkompott med smink örhängen och lite hårgrejer.

Här är lite bilder på jeansen

image13  image14

De är från Lee, modellen RICE i storlek W 26, L 31.
Här är länken:
http://www.tradera.com/Snygga_Leejeans_stuprorsmodell_med_hog_midja_-auktion-50276336

image15  image16

De här är från Crocker i modellen Cobra. Storlek W 27, L 34
Här är länken:
http://www.tradera.com/Snygga_jeans_fran_Crocker_Ganska_hogmidja_stuprorsmodell_-auktion-50278111

Jag såg nyss att det var en annan som lagt in de från crocker och hennes jeans var uppe i 180 kronor. Mina har bara 50 spänn i utropspris. Aja nu ska jag ta det lite lugnt ett tag. Men kolla gärna in auktionerna om ni är intresserade.    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0