Men helst av allt vill jag sova

Tjabba! Idag var jag ju som vanligt i skolan. Det var jobbigt, onsdagar är värst enligt mig. Jag börjar tidigt och har flera lektioner i sträck men slutar ganska tidigt ändå (halv 4 typ). Vi hade en sista repetitionslektion på matten innan provet. Det gick inte särskilt bra, jag kom inte ihåg mycket alls av det vi gjorde i början. Jag hade håltimme med idag för vi hade ingen svenska så jag satt och pluggade på matten då, och sen nu hemma. Så det här har vart en riktig mattedag. På lunchen var jag på stan ett tag med M och R, vi kollade på H&M och jag fick självklart värsta suget efter att köpa grejer. Jag försöker däremot att inte köpa så mycket nu för jag, mamma och pappa ska till Stockholm på lovet så det är ju bättre att vänta tills dess.  

Efter skolan träffade jag O, vi satt mest och pratade och jag köpte choklad för att orka resten av dagen. Jag har redan smällt i mig påsen, eller innehållet :P Vi var inte så länge med varandra för båda behövde plugga. Jag och mamma skulle föresten försöka laga min cykel som jag trode hade punktering, för däcket var helt platt. Men vi hittade inget hål! Vi pumpade i alla fall däcket sen så jag hoppas verkligen att den är hel imorgon när jag ska cykla till Haga. Jag skulle i för sig inte bli förvånad om det visade sig att det är hål i alla fall. Nu ska jag städa lite på mitt skrivbord, det ser så jävla stökigt ut. 

God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0