Jag vill ha värme

Först i morse vaknade jag vid 8, prick 8. Jag undrar om det är som en klocka i mitt huvud, typ nu börjar första lektionen, jag borde inte sova. Men sen lyckades jag som tur var somna om och nästa gång jag vaknade var klockan 11, då vaknade jag till Sebbes röst. Han hade precis kommit hem. Jag sprang självklart upp. Han såg ut som vanligt, fast han testade att odla skägg medan han var där. Hehe, jag har aldrig sett han i så mycket skägg förr. Och så hade han ju självklart blivit brunare. 

Sen åt jag frukost och vi satt och snackade massor. Han berättade om sin resa. Han var ju i Thailand och Malaysia med sin flickvän. De har dykt cirka tio gånger och tagit två olika dykarcertifikat. Åh jag blir så avundsjuk bara jag tänker på det. De har sett hajar och stora sköldpaddor och så dök de bland räkor som tydligen "jobbade" som rengörare. När Sebbe sträckte fram handen mot dem (när de dök) så rengjorde de naglarna och åt typ upp skiten. Det här är lite äckligt men flera har gjort det. Han öppnade munnen och de rengjorde tilloch med tänderna! Haha det låter så skumt, men häftigt. Jag ska med resa massor och ta dykarcertifikat när jag slutar skolan. Tänk bara vad man kommer att vara med om. 

Sen var jag tvungen att plugga lite med. Efter, åt vi mat och lyssnade ännu mer. Sen följde jag med mamma och pappa och storhandlade. Jag tycker det är så kul att gå i affärer, och när jag hänger med dem får jag ju ta nästan vad som helst. Förutom för onyttiga och dyra grejer förstås. Men jag köpte flera goda frukter.

När vi kom hem packade vi upp och sen åt vi igen. Ja jag har väl mest ätit idag :P Efter maten såg jag och Sebbe på Simpson och sen fick vi presenter av Sebbe. Jag fick en fin beige/brun väska och familjen fick salladsbestick, ett frukfat och en häftig grej som man ska ställa eller lägga en vinflaska i. Det var jättefina grejer.

Nu sitter jag här vid mammas, eller familjens sega  dator. Den är verkligen skitseg. Men det är skönt att kunna lyssna på min musik igen. Jag har inte suttit vid den här på så lång tid så jag blev tvungen att installera nytt msn (för de andra var tydligen för gammalt?) och så hade jag Sommarlov! som personligt meddelande på msn. Tiden går fort. Nu ska jag ta det lite lugnt, (som om jag inte redan gjort det idag).  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0