Fredagsshopping

Hej! Idag efter skolan gick jag och Orlando på stan. Jag köpte ett hopprep från TEAM SPORTIA. Jag har kommit på att det är jättebra att ha, speciellt nu när det är så mörkt ute på kvällarna att man måste ha reflexväst och pannlampa på sig om man ska kunna springa ute efter sex. Det är nog det billigaste och enklaste träningstillbehöret man kan ha. Och det är ju så kul med! Det kostade ca. 70 spänn och är härligt färgglatt. Sen köpte jag en blå halsduk från H&M för cirka 100 spänn. Jag var egentligen ute efter en vit men de "hårar" av sig så mycket på min svarta jacka. Jag gick och gnuggade alla vita halsdukar jag såg mot jackan för att se om de fällde, tyvärr var det ingen som inte gjorde det. Det syns ju så mycket om det är vitt "hår" jämfört med tillexempel blått på svart tyg. Sen köpte jag fler trevliga fredagsgrejer som godis och satsumas, eller klementiner. Jag älskar citrusfrukter, det är så gott! Nej nu är det dax att sova.

image17

Här är dagens viktigaste, och intressantaste köp! Snygga va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0