Dagarna går med lövens fart

Hej. Nu har ännu en dag flimmrat förbi. Tiden går fort nu även fast att jag är ganska uttråkad i skolan och så. Efter skolan var jag i alla fall med Orlando. Vi var hemma hos han och jag hjälpte han med matten. Det var faktiskt kul även fast att det låter som typ världens tråkigaste grej. Det bevisar bara att man har roligare och mår bättre i sällskap man trivs i. Synd bara att inte alla kommer på det.

Det har vart mycket plugg idag. Först i skolan sen hos Orlando och nu har jag precis blivit klar med psykologin. Jag blir trött bara jag tänker på det. Jag längtar till helgen! Men nu ska det i alla fall bli skönt att krypa ner i min säng  med nytvättade lakan och sova. 


God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0