Boxning

Hej! Jag har haft det fullt upp ett par dagar med massa plugg och träning. Igår var jag och tränade boxning. Jag skulle egentligen vart med Emelie och kört det men hon var tyvärr lite förkyld. Det var bara 6 stycken på träningspasset + läraren så det kändes som en privatlektion. Det var två "kompispar" och så jag och en annan kille. Jag fick vara med han, och han var jättestor och stark så jag blev rädd varje gång han slog. Jag fick ta i jätte mycket för att inte flyga bort. :) Efteråt darrade jag skitmycket i händerna, och idag har jag träningsverk och blåmärken. Men det var värt det. 

Men blåmärkena och träningsverken hindrar inte mig i mitt "nya" aktiva liv. Jag brukar gå med Emelie på yoga på torsdagar men idag skulle hon jobba så jag drog med Orlando istället. Det var skönt att göra något avslappnande nu i all stress. Men nu måste jag fortsätta att plugga så jag kan bli klar med all skit nån gång.  God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0