Aj!

Jag sitter hemma och har ont, jätteont. Jag har sträckt nått i nacken så jag får skitont när jag rör huvudet i vissa ställningar, jävligt många ställningar. Jag kan typ bara ha huvudet normalt, fast det får jag väl vara glad för. Jag skyller på min söta katt Tissy. Inatt vaknade jag av att hon höll på att riva sönder ett kvitto. Jag tror att jag vaknade så plötsligt så att jag sträckte nått lixom. 

I lördags sov jag hos Orlando, jag tvingade han att se En prinsessas dagbok 2. Jag har bara sett 1:an förut så då tänkte jag att då måste jag ju se tvåan med. Fast den var inte lika bra som jag minns 1:an, men det var ju länge sen jag såg den med. Igår var jag med Emma en stund. Vi pratade mest om en "bantningsgrej" som innebär att man ska äta massa kött och andra feta grejer, men inga kolhydrater och socker typ. Hon tror på den stenhårt. (fast hon följer den inte så mycket, för hon behöver inte banta. Hon vill bara må bra.) Jag tror däremot att man måste ha en varierad kost och röra på sig, men den där grejen har i alla fall fungerat på flera människor. Vad tror ni? Faller ni för nya bantingsgrejer varje månad?
Jag håller inte på med banting i alla fall. Jag klarar mig bra ändå : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0