Tisdag

Hehe jag höll på att skriva måndag istället för tisdag som överskrift. Jag är verkligen lite virrig just nu. Idag var det en lång dag i skolan, fast i mitten hade jag tre timmars hål. På biologin som jag hade efter håltimmen fick vi ett oförberett prov! Ah jag har aldrig fått det förut, i något ämne (vad jag kommer ihåg). Det var läskigt men jag tror det gick ganska bra i alla fall. På gympan körde vi volleyboll, men det var typ bara tio minuter av lektionen som vi körde seriöst. :) Det var kul i alla fall.

Efter skolan har jag bara tagit det lugnt och gjort ingenting. Seriöst, nu när jag tänker på vad jag gjort och försöker komma på nått så kan jag bara komma på att jag ätit. Aja jag ska gå och lägga mig snart, för jag är trött. God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0