Så mörkt

Det är fredags eftermiddag nu men det känns typ som om klockan är tio på kvällen på grund av att det är så sjukt mörkt. Idag fick jag reda på resultatet från matteprovet och ett biologiarbete. Jag fick VG på båda två. Jag blev jätteglad för matten för det är ju så himla svårt. Jag hade redovisning på psykologin med och det gick väl ganska bra. Det är så svårt att komma ihåg allt man ska säga ibland så då brukar det bli lite rörigt.

Nu sitter jag och väntar på att Orlando ska träna klart. Själv har jag en vilodag idag. Min kropp har träningsverk efter situps och konstigt nog i armarna :S Jag brukar annars inte få träningsverk så mycket längre bara när jag hoppar hopprep och gör situps. Ikväll ska jag antingen vara hemma hos O och göra något, eller så ska vi vara hemma och baka pizza med min familj, (fast det vet han inte om än). Vi får i alla fall se hur det blir. Ha det bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0