Min vecka

Hej! Jag har haft det fullt upp hela veckan, eller brist på fantasi kanske... Jag har i alla fall pluggat hårt för gympaarbetet, tyvärr blev jag inte så nöjd över det ändå för jag kunde inte skriva så mycket jag ville på grund av att man bara fick ha max fem sidor. Skolan har annars vart lätt för vi har vart på konsert, lärare har vart borta och vi har haft halvfriluftsdag så det är massa lektioner som har försvunnit. På halvfriluftsdagen valde jag F&S pass, det var kul. Jag funderar på att köpa gympakort där nästa gång. 

Idag ska jag träffa Emma och Sandra, det ska bli jättekul. Ska nog gå och ringa snart så jag vet när. Ha det så bra så länge! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0