Norrköpings kulturhus

Hej! Nu är jag hemma. Jag har jobbat på Norrköpings Kultur hus idag, från tre till nio. Så jag känner mig ganska trött. Det var bandkväll typ så det var band som var där och spelade, men det kom inte så mycket folk så jag hade inte så mycket att göra. Jag stod och sålde grejer och fixade mat. Men det var kul, jag gillar att göra sånna grejer. Annars tror jag att det blir en fortsättning på gårdagens SATC kväll. Det känns lite tråkigt men vad ska man göra när alla antingen är sjuka eller är hemma (långt bort)? Just nu ser i alla fall mamma på tv:n så jag kommer nog sitta här ett tag till. Ha det bra!



image48


Kommentarer
Hanna

okejokej^^ hehe

2007-12-08 @ 22:20:36
URL: http://alltomhanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0