I´ve made up my mind

Japp jag har bestämt mig för en sak.

Men först tänkte jag berätta om min dag och natt. I natt drömde jag en dröm som jag är ganska säker på att jag drömt förut. Den utspelar sig i ett varmt land. Det är så att jag är fånge men sen rymer jag och några, från en sån resa som fångar är på ibland. Och så är vi på ett stort badhus, jag är rädd eftersom att massa letar efter mig. Tillslut kommer en badvakt och tar med mig och så tror jag att jag är fast men det visar sig att de bara trodde att jag snott en tröja. Sen går vi till en affär i badhuset för att köpa något man använder i en bastu. I alla fall så såg jag kameror ligga där så tänkte jag "I förra drömmen snodde jag en kamera" så jag roffade en åt mig och sprang därifrån. Samtidigt tänkte jag " så här såg inte kameran ut som jag snodde förra gången" Sen sprang jag och sparng jag och tillslut hamnade jag på lndsbyggden. Det var jättefint och så träffade jag en familj som var trevlig. Det var massa blommor och jag kände mig så fri.

Jag vaknade alltså glad idag. I skolan var det också ganska bra. Efter skolan träffade jag Sandra på en frisörsalong som hon praktiserar på varje måndag.  Där fick jag specialbehandling :P Först klippte hon topparna (skit lite, precis som jag vill ha det). Sen använde vi volym master eller va den heter. Jag tycker inte det gav sådär jättemycket effekt som jag hoppades på. Sen var klockan bara halv fyra och hon slutar fem så hon flättade halva håret och sen lockade det med. :) Så idag har jag testat lite olika frisyrer. Efteråt gick vi till H&M, jag köpte strumpbyxor och dippliner och sen gick vi till mcDonalds och satt där ett tag. Det har vart en bra dag i alla fall.  

Till det jag kommit fram till. I helgen har jag ju suttit hemma för det mesta och kollat på SATC och så men nu ska jag sluta med det. Jag pratade nämligen med Orlando och han hade vart och festat typ fyra gånger så nu tänkte jag att då kan ju jag med göra det. Jag behöver ju inte precis känna dåligt samvete eller så. Jag antar att jag bara tänkte att det här är vad man gör när man gör slut. Men det finns ju inga rätt och fel. Dessutom tror jag att jag med skulle må bättre av att göra så. Det är ju bra att träffa sånna som man bryr sig om, då blir ju allt så mycket lättare.  


              



Kommentarer
Fani

haha skapligt skum dröm, drömmarna lever verkligen sitt eget liv alltså, lite halv-läskigt sådär egentligen ju ^^, sounds like a very nice day sweetie, specialbehandlig & mcdonaldsmat är ju aldrig fel liksom ;) så söt du är på bilderna, saknar dej hehe :) hade bra puss o kram!

2007-12-13 @ 22:41:21
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0