Fest fredag :)

Först undrar jag bara en grej. Alla ni som har en "drömtydar bok" vad betyder det om man drömmer att man tappar massa tänder? Jag drömde det inatt och det är alltid spännande att få veta vad såna "drömtydar personer" tycker att det betyder.

Igår tycker jag blev en väldigt rolig dag. Först var jag i skolan och så som vanligt men sen träffade jag Emma. Vi åkte hem till mig, fixade oss och försökte få tag på en fest. Det gick ganska trögt men sen när jag och Emma var klara och satt och fikade så ringde Emelie och vi följde med henne och Malin. Vi drog till Sanna och hennes pojkvän Olof-Linus? Haha jag visste inte riktigt vad jag skulle kalla han.. Men så var vi där och hade trevligt. Vi pratade mest och så. Sen drog jag och Emma iväg till mcDonalds för de skulle till krogen. Sen åkte vi hem. Hm det är svårt att skriva om vad som händer sådär. Det låter lixom inte så kul när man ska berätta.. Men det var det i alla fall.  Det kändes skönt att inte behöva tänka på allt lika mycket. Att bara få vara för en stund och ha det kul lixom :) Nu ska jag gå stavgång med mamma och pappa snart. Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Emma

Du kanske borde besöka farbror tandläkare? Haha naevars, man ska inte tyda drömmar i någon konstig bok, that never works. Men en vanlig tolkning är att någon i din närhet, eller någon i din omgivning kommer att dö. Det kan tyda på att du får mer pengar vilket är passande eftersom det är jul snart, hö hö.. Vi får hoppas att det är det sistnämda! Love you

2007-12-15 @ 14:47:07
URL: http://emni.blogg.se
Emma

Det kan OCKSÅ tyda på att du får mer pengar. Det har ingenting med en persons död att göra, det lät lite fel :P

2007-12-15 @ 14:48:03
URL: http://emni.blogg.se
Emma

En till grej som jag hittade på internet; "Drömmar där man tappar tänder anses tyda på att man är orolig för sin fortlevnad. Tänderna är ett av människans viktigaste "verktyg", utan vilka man svårligen kan äta. Det kanske är så att du står inför nya omständigheter där du är orolig om dina förmågor räcker för att fixa biffen."

Smart...

2007-12-15 @ 14:50:23
URL: http://emni.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0