Bondens egen marknad

Fredrik mixtrade lite med min dator så nu startar den varje gång igen! Jag är överlycklig för nu kan jag förhoppningsvis vänta ett tag med att köpa en ny dator.
 
 
Idag har jag varit på Bondens marknad. Jag köpte grönkål, inlagd strömming och potatis så har precis ätit en smarrig lunch. Inlagd strömming påminner så mycket om mormor som alltid brukar ta med det till Sälen. Jag har nog inte ätit det sen jag var där senast för.. 4 år sedan?
 
Ikväll ska jag på släktmiddag i kusinernas stuga. Det blir mysigt att träffa dom igen!


Kommentarer
Marita

Gott med inlagd strömming. Vad är det för sås du har till? Kram!

Svar: Ja, så gott! Det är creme fraiche, kvarg, dill, citron och lite kryddor. :)
Natalie

2013-09-16 @ 20:41:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0