Halloween!

Tentan är gjord och jag har börjat återhämta mig. Den var större än vi förväntade oss så min hjärna var helt död på kvällen. Ena delen gick bra men sjukdomsdelen är jag inte så säker på. Som tur är så är det inte så svårt att göra om den ifall det skulle behövas. 
 
Igår kände jag att jag behövde komma ut och hitta på något kul så jag drog på Halloweenfest! Det var jättekul men det blev en tidig kväll för Flo smsade och ville springa nu på morgonen. Löpningen är verkligen rolig nu och jag känner inte av något alls i mina benhinnor eftersom vi mestadels springer på grus eller skogsstigar. Jag hoppas jag kan fortsätta springa ett bra tag till innan vintern. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0