Hemavan!

I morgon ska jag och några kompisar åka till Hemavan över helgen för att vandra. Vi planerar att vandra en tvådagarstur och stanna någonstans på vägen. Förhoppningsvis finns det stugor öppna som vi kan skydda oss i från kylan men i värsta fall har vi med oss tält. Vi är mellan 8-10 pers så vi har två bilar, den ena bokade och hyrde vi idag. Nyss var jag på födelsedagsmiddag hos Nicole med tjejerna så då övertalade jag henne också att följa med så det blir vi två + massa utbytesstudenter. Det ska bli så kul! Jag hoppas på många fina höstträd och bergstoppar.
 
Senast vi var i Hemavan var i vintras när vi var där på studentski. Det ska bli kul att se bergen utan snö. Naturen är så fin! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0