Ny dator!

Nu har jag köpt en ny dator! Fredrik och jag tog bilen till Media Markt igår där han hjälpte mig välja ut en bra. Det fanns bara visningsexemplaret kvar av datorn jag ville ha så jag fick den för 5740 (med lite prutning från Fredriks sida). Än så länge är jag väldigt nöjd men Windows 8 känns lite halvjobbigt. Jag förstår inte riktigt vad jag gör så ibland kan jag komma in på sidor jag inte alls vill besöka. Men jag antar att jag lär mig snart. Nu ska jag ut på en joggingtur och sen ska jag och Maja ner på stan. Jag vill köpa lite inredningsgrejer till mitt rum och en vinterjacka.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Marita

Gratis gumman! Hoppas den kommer att vara bra. Men den verkar lite dyr för min smak. Vi måste skypa. Både Moa och Sebban är hemma nu i helgen.
Kramar!

Svar: Visst! Idag? Om man ska ha en lite dator får man betala. :)
Natalie

2013-10-12 @ 15:42:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0