Morgonjogg!

I morse var jag ute och sprang igen. Det börjar verkligen kännas skönt med morgonjogg! Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka men om man får 8-9 timmars sömn så är det faktiskt inte så svårt att ta sig upp någon timma tidigare än vad man behöver. Dessutom passar det perfekt när man har resten av dagen fullbokad. Hellre det än ingen träning alls.
 
Det regnade när jag sprang men det gjorde inte så mycket. Bra kläder är verkligen viktigt. Dessutom betyder det att nästan all snö har försvunnit igen och det är jag väldigt glad för. 
 
 
Idag hade vi vår sista lektion i skolan innan tentan. Nu väntar 4 dagars inläsning och sen smäller det. Jag har anmält att jag kan jobba imorgon så förhoppningsvis kan jag göra det och plugga lite extra i helgen istället. 
 


Kommentarer
Emma

Blir inspirerad av dig snyggo! Du är bra <3

Svar: Tack sötis! Du är också jävligt bra! :)
Natalie

2013-10-27 @ 11:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0