Raw banana cream pie

Jag har haft så fullt upp den senaste tiden. Jag bollar massa saker så det blir inte mycket tid till att slösurfa och blogga. Men det gör ingenting. Jag tror nästan att man måste ha fullt upp och göra massa roliga saker för att inte bli deprimerad nu när hösten (och vintern) börjar komma. Idag snöade det faktiskt en stund! 
 
Något jag börjat experimentera lite med är alla hälsoprodukter jag och Maja köpte i USA. I söndags testade jag att "baka" en rawfood paj. Den blev jättegod! Jag blir mer och mer övertygad om att man bara behöver äta rawfood desserter. Receptet till pajen hittade jag här, men jag gjorde bara en halv sats. 
 
 
Snart ska jag till Linnéa och planera lite inför Kostbollen. Vi har fått huvudansvaret för Kostbollen 2014 så det kommer bli riktigt mycket jobb med det framöver. Efteråt ska jag till kusinerna och fira Mårten som fyller år och imorgon ska jag jobba. Första arbetspasset sen i juni, det ska bli kul! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0