Work

Jag har jobbat både igår och idag. Idag var jag på samma förskola som förra veckan och hade min bästa arbetsdag på länge! Vi såg på film, ja läste massa böcker och så var vi ute i flera timmar.
 
Imorgon har jag däremot bestämt att jag inte ska jobba. Jag måste plugga till tentan så jag inte får dåligt samvete och känner mig stressad. På fredag ska jag nämligen jobba med servering på Universum och då brukar jag ju jobba hela dagen så jag räknar med att jag inte kommer kunna plugga något alls då. Sen är det bara helg, tenta och så åker jag hem! 
 


Kommentarer
Marita

Ja, snart så är du hemma gumman!
Längtar efter att få träffa dig.
Kramar!

Svar: Jag längtar efter er också! Kramar!
Natalie

2013-05-23 @ 18:06:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0