Norrköping imorgon!

Japp, imorgon åker jag äntligen hem igen! Jag har inte varit hemma sen i början på januari så det börjar verkligen bli dags nu. Jag har tröttnat lite på Umeå på sistonde så jag behöver en liten paus. Inget allvarligt såklart, jag börjar bara bli lite rastlös. Jag ska vara i Norrköping torsdag och fredag. På lördag åker vi till mormor och morfar och på söndag åker vi till Spanien. Det ska bli så härligt! 
 
Förresten så är det väldigt fint väder här i Umeå nu. Snön har börjat smälta och igår när jag stod ute och stretchade efter en löptur så såg jag till och med blommor. Jag blev tvungen att gå in och hämta kameran. 
 
 
Men mest av allt ser det ut såhär:
 


Kommentarer
Fani

wiee :D nu är du påväg hem and that makes fani very happy little gööörl 8) ser fram emot imorrn och fredag då man får umgås lite med dej, för längesen nu <3 kul det ska bli!

2013-03-27 @ 12:19:01
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0