Åtta sanningar!

Jag har blivit utmanad av Fani att skriva åtta sanningar om mig själv. Här kommer dom!
 
  1. Jag (och resten av min familj) är typ de enda som fortfarande använder kontantkort till mobilen. Jag gillar helt enkelt inte att binda mig till saker så jag fortsätter att ladda på mitt kort med jämna mellanrum. 
  2. Jag är ganska oteknisk eller snarare ointresserad av att lära mig viss ny teknik. Jag har till exempel en smartphone men använder den typ bara till att ringa, smsa och kolla facebook eller instagram ibland. Jag har inte ens musik på den! 
  3. Jag älskar att vara spontan och åka på äventyr! Tyvärr blir det inte av så ofta men det är sällan jag säger nej till nya erfarenheter. 
  4. Om jag är på samma ställe för lång tid blir jag rastlös och känner ett behov av att resa iväg. Inte mig emot eftersom jag älskar att resa! 
  5. Trots att jag gillar att vara spontan är jag väldigt planerande när det kommer till mat. Jag tänker nästan alltid ut vad jag ska laga och äta de närmaste dagarna. Både till frukost, lunch och middag. 
  6. Femman beror förmodligen också på att jag hatar att slänga mat. Jag ser verkligen till att äta upp allt jag kan innan det blir helt oätligt. Samma sak gäller på restauranger. Ibland slutar det med att jag börjar äta från kompisars tallrikar. 
  7. Jag har en chill attityd till det mesta. Jag tar dagen lite som den kommer och stressar sällan upp mig i onödan. Det är riktigt skönt när det kommer till skolan och relationer. 
  8. Jag är en dagmänniska och gillar att lägga mig tidigt så jag kan få min skönhetssömn och inte vakna allt för sent. Något som är jävligt bra är att mina närmsta vänner här i Umeå är precis likadana (om inte värre)! Om jag tycker att jag varit duktig som har gått upp kl 8 har någon annan varit uppe redan vid halv 7. 
Det var faktiskt riktigt kul att skriva 8 sanningar! Tycker ni att dom stämmer in på mig? Nu uppmanar jag alla som läser att göra likadant! 


Kommentarer
Matilda

Japp, dom stämmer! Det är vår Natalie de! Och jag älskar att du går och lägger dig tidigt och är chill för de mesta! PUSS på dig!

2013-03-12 @ 11:28:30
Fani

vad kul att läsa gumman :) det mesta visste jag ju redan, i och med att jag känner dej väl, men 2:an,5:an oc 8:an var jag inte så jättebekant med 8)
jag är precis som du också rätt oteknisk och ointresserad av tekniska prylar. använder de viktigaste funktionerna på mobilen bara, ringa, smsa, ta kort, facebooka, instagramma och spotifya, haha ;)
jag önskar jag kunde vara lite mer som dej på punkt nummer sju för som du ju vet har jag ju en viss tendens att stressa upp och oroa mej , överanalysera saker och ting osv, haha.
puss, hoppas allt är bra med dej <3 längtar tills du kommer hem!

Svar: Å jag längtar också tills jag kommer hem! Men vi måste nästan bestämma vilken dag vi ska ses! Torsdag eller fredag? Tror nämligen att vi ska till mormor och morfar på lördagen och sen åker ju vi till Spanien så kan lixom inte några andra dagar :/
Natalie

2013-03-13 @ 15:35:15
URL: http://glikia.blogg.se
moa

Well, anledningen att vi (ok, jag och Jonatan) har kontantkort är ju att vi alltid är på olika ställen. Fast de kanske finns ett abonnemang för det också nuförtiden?
Är det redan påsk?
Roliga sanningar!

Svar: Ja och jag vill vara lika cool som er. I tanken reser jag mer än vad jag gör :P Det är påsk om två veckor! Hur går allt i Oslo?
Natalie

2013-03-15 @ 17:28:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0