Should I stay or should I go?

Norge är svårt.. Man vet aldrig hur det ska bli med jobb och boende. Idag satt jag på Adecco och väntade på jobb från 6.30 till 10.00. Det var segt samtidigt som jag vet att jag får räkna med sådana dagar eftersom jag kommer hit och bara vill vara vikarie över några veckor. Mindre segt kändes det sen när jag kunde ligga på terassen och läsa i solen i flera timmar.
 
Imorgon är en ny dag och nu har jag jobb för både tisdag och onsdag. Om jag inte får något jobb torsdag-fredag så kanske jag kommer hem tidigare än vad jag tänkt. Boendet krånglar nämligen också och Moa känner för att åka hem redan nästa vecka. Det är lite synd eftersom jag vill tjäna mer pengar men å andra sidan blir det ju jävligt härligt med sommarlov också. Vi får se vad som händer. 
 


Kommentarer
Emma

Vad tråkigt att det inte går så bra! Men om du kommer hem tidigare kan du gå på Bråvalla! :) *blinkblink*

Svar: Haha vi får se.. Men vi kan i alla fall ses mer! :)
Natalie

2013-06-17 @ 23:49:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0