Kantinejobb

Igår ställde jag klockan på kvart i 6 så i morse efter alldeles för lite sömn var det bara att stänga av alarmet och gå upp. Jag åt lite frukost och trampade sen iväg till Adecco. Där fick jag vänta ett litet tag innan de hade tid att prata med mig och gav mig jobb. Redan vid 7 började jag jobba och sen på eftermiddagen ringde de och gav mig jobb för imorgon också. Jag hoppas att det håller i sig nu så jag får mina 15 arbetsdagar innan jag tar semester på riktigt.
 
Oslo, 3 år sen! 
 
 


Kommentarer
Emma

Fina du <3

Svar: Haha skulle de där sista grejerna vara en gubbe eller? ;)
Natalie

2013-06-11 @ 11:54:58
Marita

Duktigt gumman!

Svar: Yes, men inte så svårt :)
Natalie

2013-06-11 @ 14:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0