Öland, Stockholm och Finspång

Nu har jag varit på så många ställen och gjort så mycket saker att tiden har runnit iväg och det har blivit dags att åka till USA. Imorgon åker jag till Stockholm och tidigt på måndag flyger jag och Maja till San Francisco! 
 
Under den senaste veckan har jag varit i Kalmar och firat Matildas födelsedag med Maja och Linnea, paddlat, badat och dansat på Öland, varit i Stockholm och träffat Ling och varit i Finspång och träffat Sara, Raju och Petra. Jag har haft det så himla bra på alla ställen att det känns lite tråkigt att åka härifrån men USA kommer bli jävligt häftigt! 
 
Här kommer massa bilder från Kalmar och en bild från Stockholm med Ling. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maja.

Åh, vilken fin bild när vi går på bryggan hjärtat!

Svar: Ja, ses ikväll!! :D
Natalie

2013-07-20 @ 22:06:27
Ling!!!!!!!!!!! :)

Fin bild på oss!! <3 Kul att vi kunde ses!!!

Svar: Ja verkligen! <3
Natalie

2013-07-21 @ 04:51:21
Emma

Vad härligt det ser ut! Och vad fin du är på alla, men speciellt sista bilden! Ha en underbar resa nu bästa vän och ta hand om dig! <3

Svar: Tack fina du! Ta hand om dig med Emma! Puss! <3
Natalie

2013-07-21 @ 09:28:11
Fani

åh vad bra du verkar ha haft det gumman, verkligen <3 så himla brun och fin är du också, wow liksom!
hoppas du får det bättre än bäst i USA nu men det tror jag allt ;) ska bli jättekul o se kort o höra om allting sen :D puss, miss you all ready <3

2013-07-22 @ 16:59:20
URL: http://glikia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0